Hoe werkt het?

Hieronder lees je hoe Q&Autisme-sessies in hun werk gaan.

 

VRAGEN STELLEN

Als je vragen wilt stellen aan de deskundige tijdens een Q&Autisme-sessie, vul die dan direct bij je aanmelding in. Als je na je aanmelding nog een extra vraag bedenkt, dan kun je deze nog mailen naar inschrijvingen@fortior.info. En als je geen vragen hebt, dan kun je natuurlijk alsnog deelnemen en wellicht iets leren van de vragen van anderen.

Geplande Q&A-sessies

Bekijk in de Agenda welke sessies momenteel gepland staan en of er iets voor je tussenzit.

 

 

ANONIEM DEELNEMEN

De camera en microfoon van alle deelnemers staan uit. Deelnemers kunnen eventueel vragen stellen in de chat. Niets moet: je hoeft niets te vragen, niets te zeggen. Je kunt ook altijd anoniem deelnemen aan onze sessies, want je kunt zelf een (schuil)naam invullen als je meedoet.

 

AANMELDEN EN BETALEN

Als je je wilt aanmelden, klik dan op de gele knop op de pagina van een Q&A-sessie. Vul vervolgens het formulier in om deel te nemen aan deze Q&Autisme-sessie. Na het invullen van het inschrijfformulier word je direct doorgeleid naar de betaalpagina waar je kunt betalen. Betalen kan met iDEAL en met Bancontact. Als je betaling is afgerond, krijg je een ontvangstbevestiging per mail. Na het afronden van je betaling heb je 14 dagen wettelijke bedenktijd. Hierna wordt geen inschrijfgeld meer teruggestort. De bedenktijd eindigt automatisch als je hebt deelgenomen aan een Q&Autisme-sessie binnen deze 14 dagen.

 

ONLINE PLATFORM

De Q&Autisme-sessies worden gegeven in het programma Webex Events. In dit programma staan de microfoons van alle deelnemers standaard uit. Alleen de host kan een microfoon aan zetten. Vragen stellen kan via de chat of door je virtuele hand op te steken waarna de host je microfoon zal aanzetten. De deelnemerslijst is niet te zien voor andere deelnemers en ook de camerabeelden van deelnemers zijn niet te zien. Twee dagen voordat de online sessie plaatsvindt ontvang je een mail met een link naar de sessie. Om deel te kunnen nemen heb je een snelle internetverbinding nodig en een laptop of PC met geluidsboxen. Als je mondelinge vragen wilt stellen, dan is ook een microfoon noodzakelijk.

 

Handleiding Webex Events

Als je je hebt aangemeld voor een Q&A-sessie, ontvang je de handleiding voor Webex Events in je mailbox.

 

Technische ondersteuning

Tijdens de Q&A-sessies kun je in de chat technische vragen stellen, bijvoorbeeld als je geen geluid kunt horen.

 

Achteraf terugkijken

Als je je hebt aangemeld voor één van onze Q&A-sessies, krijg je achteraf per email een link toegestuurd. Je kunt de sessie via die link nog een week lang terugkijken. Je hoeft dus ook niet per se live aanwezig te zijn als het tijdstip je niet goed uitkomt.

 

Ideeënbox

Heb jij nog een onderwerp dat je graag eens ziet terugkomen in een Q&A-sessie?
Of wil jij je aanmelden als deskundige die de vragen van ASS’ers rond een specifiek thema kan beantwoorden?
Laat het ons even weten via de ideeënbox!

 

Aanmelden voor de nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van de Q&Autisme

Aanmelden nieuwsbrief